Treceți la conținutul principal

Amuzant.


♥NTERVIU! ♥
—> CINE SUNT?
Sunt o femeie treaza in intuneric si adormita in lumina.
—> NUMELE MEU?
Nu-l stiu… imi va fi scris odata pe o piatra alba! 
—> ANUL NASTERII?
M-am nascut de 2 ori… ultima oara s-a intamplat acum putin timp! 
—> PROFESIA?
Cautator de Adevar! 
—> STUDII?
Dragostea, Pacea, Speranta, Indelunga Rabdare, Suferinta, Dezamagire...
—> CUM MA DESCRIU IN RELATIA CU CEILALTI?
O scorpie de treaba.  Stiu cum sa ranesc cu vorbe dulci.
—> CARE AR FI TREI LUCRURI PE CARE LE-AS SCHIMBA LA MINE?
Nu as schimba nimic.
—> CHEIA SUCCESULUI?
Perseverenta.
—> CEA MAI APROPIATA PERSOANA?
Depinde pe ce plan. Mama, iubitul, prietena… toti imi sunt „persoana apropiata“ in diverse contexte.
—> DACA SUNT CASATORITA?
Sunt in cautarea mirelui...
—> OCUPATIA MEA?
Il astept sa apara...
—> SECRETUL UNEI “RELATII” PERFECTE?
E un secret. De ce l-as spune?
—> UNDE LOCUIESC?
Locuiesc pe un munte, la marginea lumii, locul de unde incepe NOUL si BINELE!
—> HOBBIE-URI?
N-am hobiuri, am interese! Hobiurile costa bani…interesele nu! 
—> CE IMI PLACE SA FAC?
Imi place sa calatoresc, sa fac poze, plimbarile prin parc ,sa pierd timpul cu prietenii si mai sunt cateva… 
—> CE NU IMI PLACE SA FAC?
Nu-mi plac multe dar uneori nu ai ce face si trebuie sa te supui, asta mi se intampla foarte rar pentru ca in general stiu sa ma retrag din tot ceea ce nu-mi place! … si ahh da, nu-mi place sa las timpul sa actioneze cand pot actiona eu.
—> CE MI SE PARE SIMPLU DE FACUT IN VIATA?
Sa iubesti, sa faci fapte bune, sa faci rau, sa te razbuni, sa visezi…
—> DAR CEL MAI GREU?
Sa-ti indeplinesti visele, sa schimbi ceea ce trebuie schimbat daca nu ai putere de decizie, sa te schimbe altcineva si sa faci ceva ce nu-ti place.
—> CAND MA MAI POTICNESC PE DRUMUL VIETII?
Atunci cand viata mea ajunge la o rascruce de drumuri complet diferite, caz in care incep analiza variantelor si aleg in functie de avantaje, de beneficii…Niciodata n-am regretat alegerea facuta!
—> MA ENERVEAZA?
Tacerea.
—> PLANG?!
Da, atunci cand pierd ceva ce am in mana, niciodata dupa ceva ce las.
—> AUD?
Da, aud ca am trait ca sa il astept iar in inima mea bateau pasii lui.
—> CANT?
Doar atunci cand sunt fericita sau ma doare.
—> MI-E DOR…
… sa rasfoiesc paginile unei carti inca nescrise.
—> SARUT…
Sarut parfumul ramas pe buzele mele!
—> MINT VREODATA?
Da, mint ca inteleg totul cand nu inteleg nimic.
—> IERT?
O fac cam des si mi-e ciuda ca aproape de fiecare data ii iert pe cei care nu merita!
—> IMI PARE RAU DE CEVA?
Imi pare rau ca nu am stiut ca exista probleme fara solutii care nu pot fi rezolvate, ci doar depasite!
—> NEBUN ESTE CEL CARE…
Isi traieste viata 100% serios, care nu stie sa rada, care nu stie sa daruiasca, care nu stie sa primeasca, care nu stie sa iubeasca, care nu cunoaste lumina…
—> CE MI SE PARE ABSURD IN LUMEA ASTA?
Sunt multe care ar trebuii insiruite aici, pot spune doar ce nu mi se pare absurd: …sa-ti ceri iertare, sa-ti recunosti limitele, sa te copilaresti la varste inaintate si sa ai fantezii.
—> MA MAI SIMT COPIL?
Tot timpul. Nu voi ucide niciodata copilul din mine. Imi place joaca! Ma ajuta sa descopar frumusetea si utilul chiar si in cele mai urate situatii…
—> MOS CRACIUN EXISTA?
Mint cei care spun ca Mos Craciun nu exista. Mos Craciun exista! Este o bucurie, o magie ce n-ar trebui sa fie doar o noapte pe an ci mult mai multe. Poate numai asa vom deveni mai buni, mai intelepti.
—> CE MI-AS DORII SA-MI ADUCA IN DAR?
Exact ceea ce crede el ca merit!
—> PRIETENII?
Hmmm… un cuvant al carui inteles mi-a ramas pana acum necunoscut. 
—> PATRIA?
Nu stiu la ce latitudine se gaseste… 
—> FRUMUSETEA?
As iubi-o cu adevarat, zeita si fara de moarte! 
—> PROSTIA?
O urasc, fug de ea ca dracu’ de tamaie… Nu inghit oamenii prosti si needucati!
—> EI BINE, ATUNCI CE IUBESC?
Iubesc norii… norii care calatoresc… acolo… acolo departe… minunatii nori! 
—> IMI LIPSESTE CEVA?
Da, o parte din mine… acea parte care ma face sa ma sint copil, care ma face sa ma bucur de orice, acea parte care…nu ma face sa sufar....Imi lipseste  o tarie pt a face fata tuturor dezamagirilor si suferintelor de zi cu zi!
—> SIMT CA MA LUPT CU CEVA?
Da… lupt mereu cu nedreptatea, cu rautatea oamenilor, cu invidia altora, cu propria viata.
—> MI SE PARE CA…
Subiectivismul decide in actiunile noastre si nu obiectivismul cum ar fi normal.
—> UN LUCRU CE NU IL POT INTELEGE ORICAT DE MULT MI-AS DORII?
De ce e atat de usor sa faci un bine si totusi oamenii fac rau?!
—> AM INVATAT…
Ca suntem responsabili de ceea ce facem, indiferent de cum ne simtim si ca nu urci niciodata atat de sus decat atunci cand nu stii incotro te indrepti.
—> DACA AS FI ASTEPTAT?
Daca as fi asteptat ca altii sa-mi dea dreptul sa fiu cum sunt, cred ca nici astazi nu as fi fost pe lume si asta o pot intelege usor cand vad purtarea celor ce ma ataca pentru a parea si ei ceva!
—> ASCULT PE/DE CINEVA?
Da, ii ascult pe toti cei care au ceva important de spus. Nu conteaza varsta, profesia, subiectul. De la fiecare am cate ceva de invatat, chiar si de la copii!
—> DACA AR FI SA PRIMESC UN CASTIG, CARE MI-AS DORII SA FIE ACELA?
Mi-as dorii sa primesc macar atat cat am oferit eu altora, multumire sufleteasca in urma unor fapte exceptionale pozitive, puterea de a aduce bucurie, dragoste si lumina in casele celor necajiti, recunoastere!
—> CE DREPTURI AM?
Am dreptul la iubire, la visare, la fericire, la… 
—> CUM MA SIMT EU CAND IUBESC?
Fericita si implinita. Iubirea este totul, iubirea este viata, iubirea este sursa tuturor lucrurilor vazute si nevazute, iubirea dezvolta si deschide cele mai speciale cai spre inimile celorlalti. Iubirea nu inseamna posesiune, gelozie, subordonare. Iubirea adevarata nu pretinde rasplata, ea este gratuita si altruista.
Iubirea inseamna libertate totala!

—> CUM SE SIMTE O PERSOANA CE ESTE IUBIT/A?
Poate fi fericit sau multumit. Important este ca cineva, undeva l-a remarcat si nu se mai simte singur.
—> CA SA SIMT CA TRAIESC AM NEVOIE SA IUBESC…
… tot ceea ce am iubit si iubesc – pana acum!
—> AM FOST SUPUSA VREODATA JUDECATII?
Da! Mi-am ucis un vis… Si inca mai sunt condamnata la tristete… 
—> MAI POT?
Da, nu vezi?! Zambesc! 
—> M-AM SCHIMBAT DE ATUNCI! CAND?
Nu mi-am dat seama, cunosc doar modul in care m-am schimbat!
—> M-AM IMPACAT CU GANDUL…
Ca nu pot pretinde tuturor sa fie ca mine si ca viata e desertaciune, important este s-o traiesc frumos!
—> CE SIMT IN MOMENTUL DE FATA?
Nu stiu ce simt… stiu doar ce-mi doresc! 
—> ACUM MA PLAC MAI MULT?
Nu! Ma plac egal… Ma plac cand in culori, cand fara culori… 
Ma plac cand vesela, cand trista, cand a ta, cand a nimanui… 
—> BAZA FERICIRII IN VIATA?
Sa accepti tot ceea ce-ti ofera viata. Bune sau rele.
—> CUM IES DIN SITUATIILE DE CRIZA?
Victorioasa!
—> IMI DORESC SA AJUNG CUNOSCUTA?
Nu stiu cand si daca voi ajunge cunoscuta, dar stiu sigur ca voi deveni o stea luminoasa intr-o oarecare zi.
—> CE E MAI REAL PENTRU MINE?
Nimic din ce vad sau aud, ci doar ce simt!
Cand nu mai simt inseamna ca mi-a murit realitatea… 

—> CE FAC ACUM?
SUnT FeRiciTa, Implinita, Iubesc si Sunt iubita… ! Altceva nu mai conteaza.
MERSI!

Comentarii

Crissu a spus…
Felicitari Andreea pentru aceste cuvinte...m-au emotionat mai mult decat credeam ca o s-o faca. Foarte frumos! Sa o tii asa in continuare si sa nu lasi niciodata iubirea si bunatatea ta sa dispara. :*
Multumesc mult Cris! Pasiunile cu siguranta nu mi le voi schimba.Asa ca voi scrie in continuare pe cat pot... Cat despre mine...bunatatea si iubirea cred ca e ceea ce ma defineste. Asa ca nu vor diparea indiferent de ce va fi pe lumea asta.

Postări populare de pe acest blog

Să ne trezim la o cafea

Mă pierdeam printre vise... Un miros de cafea m-a trezit. Deschid ochii și îl văd pe marginea patului cu o cafea și un zambet cuceritor. I-am zămbit și atunci m-a sărutat pe frunte. Diminețile în doi îmi par cele mai fericite. Am căutat prin pat halatul meu din satin cu gândul să mă duc să pregătesc un mic dejun . Refuzand sa mai caut halatul, am luat tricoul lui galben si m-am dus în bucătărie . El ma privea nedumerit. Deja imi inchipuiam ce ciufulita ar trebui sa fiu. Deodata ii apare un zambet in coltul gurii si apoi incepe sa ma tachineze. Savurand din cafeaua lui, zambeam fara sa ii raspund la provocari. Las cafeaua jos si incep sa caut prin dulap doua cuburi de zahar. -Cam amară cafeaua ta. -Asa e, maiestate. Știam ca sunteti destul de dulce si eu unul nu aveam nevoie si de zahar. -Mereu ai vorbele la tine, nu? -Doar cand esti tu in preajma. -Ce facem astazi? -Vrei sa vorbim ? Sa ne plimbam?

Scrisoare pentru bărbați...

Stimat Domn,  să pășești cu atenție în sufletul unei femei, să nu-i zdrobești naivitatea și sentimentele, să n-o oprești din drumul ei, să nu-i promiți ce nu poți face. Poate că o vei răni fără să vrei, poate că mai târziu, când o vei pierde, vei realiza cât însemna pentru tine, câte bucurii te-a făcut să trăiești. Vei realiza că prin zâmbetul ei tu respirai, pentru fericirea ei tu trăiai, pentru ochii ei tu înfruntai orice greu. Nu uita că vorbel e și faptele sunt hrană cotidiană, amintește-ți că o relație se clădește încet, fără grabă. Să nu pretinzi dacă ai uitat să oferi, să nu uiți de ea, să nu o lași singură atunci când suferă și mai ales, nu uita să o îmbrățișezi. Să nu o faci să plângă, știu că îți cer imposibilul, și dacă asta se va întâmpla, să nu pleci de lângă ea. Să pășești cu atenție pentru că sufletul ei este plăpând, plin cu răni deschise. Amintește-ți că înainte ta au mai fost câțiva trecători care au lăsat în urma lor amprente. Să nu-i ceri să uite ce-a trăit, nu u

Perfect de imperfect

Perfect de imperfect ai fost Mi-ai zdruncinat lumea ca un calm de vară Te așteptam printre cearșafuri, scufundată în lacrimi și cu mâna întinsă Întinsă după iubirea ta Dar ai plecat fără să lupți, deodată, spunându-mi ca la mine e întuneric și tu nu vrei să aprinzi lumina. Și ai plecat. Iar eu am rămas în întuneric, totul era negru în jur... Simțeam cum îmi ard lacrimile obrajii fierbinți. Suspinam după mâna ta calda.. Buzele tale pe tâmpla mea, dar nu erai. Și nu mai vii. A fost un vis...